Sinebrychoffin panimohevoset Ludvig, Frederik ja Gunnar voittivat 15. hevoskynnön SM-kilpailut Vuojoen kartanolla Eurajoella. Voittosumman 800 euroa ne halusivat lahjoittaa Walkers-kahvilalle, koska kokevat Walkersin ja sen turvalliset aikuiset nuorille tärkeäksi.
Arvokkaaseen ja rauhalliseen tapaansa karauttivat panimohevoset tuomaan marraskuun alussa lahjoituksensa Helsingin Walkers-kahvilalle. Vastavuoroisesti nuorisotyöntekijämme Nkiru osoitti järeille nelivedoille vieraanvaraisuuttamme herkullisella omenatarjoilulla.
Lahjoitus on luontevaa jatkoa pitkälle, hyvälle yhteistyölle Sinebrychoffin ja Aseman Lapset ry:n välillä.
Lämmin kiitoksemme!
